2012. március 23., péntek

Én vagyok, meg Batman!

Megint nincs miről írnom, úgyhogy feltöltöttem néhány régebbi említésre (sem) méltó rajzom a GALÉRIÁBA!
Ezek közül kettőről megemlítenék néhány sort.
Az első nem más, mint én.

Igen, EZ én vagyok. Annak idején még a szóbelim előtti számítógép-eltiltásom alkalmával rajzoltam, és azt kell hogy mondjam: valamelyest ÉLETHŰ LETT!
Mondjuk eltekinthetünk a teljesen eltérő két arcféltől, és attól, hogy ez a "második nekifutás". Az első oly' mértékben gyatra lett, hogy azt inkább elégetném xD
Valamint az orrom sem ilyen vastag (kedves édesanyám véleménye, aki egyben legjobb kritikusom is)
DE ha valakit is érdekel/érdekelt, ráfoghatjuk, hogy nagyjából az életben is ilyen ocsmány a pofám. Első megvolt.






.
 
A másik.     Még a múltkor olvastam Simi Miki (xD, kicsi-b) filmkritikáját a Batman "új második részéről".
Annak ellenére, hogy sokkal jobban tetszett az inkább rajfilm/képregény hangulatot idéző előző "filmsorozat", rávettem magam, hogy megnézzem a Sötét lovag-ot ismét. Másodjára már inkább tetszett. Le kell szögezni, hogy Heath Ledger hatalmasat alakított (bár bennem maradandó nyomot tőle inkább a Candy hagyott). VISZONT sokkal humorosabb volt a Jack Nicholsonos verzió. Kétarcot pedig szerény véleményem szerint zseniálisan alakította Tommy Lee Jones. Az újnak csak a kinézete volt megnyerőbb. 
Minden előíteletem ellenére végül tényleg megnéztem (egy órányi DVD keresgélés után ^^"), és úgy a film 2/3-ánál megszállt az ihlet, ezért előkaptam (fa)rajztáblám, s papírra vetettem egy skiccet, majd ezt kihúztam tűfilccel, és adtam hozzá "térhatást". Ez a rajz lett az eredmény. Édesanyám ezt is elintézte egy egyszerű "egész jó"-val -.-". Erről ennyit.
Ja, és Kicsi-B, ez pontosan 8 fej magas ;))

Ahhoz képest, hogy nem akartam írni semmit, megint szép kis bejegyzés sikeredett :O
Néha talán túl sokat jártatom a pofám...
Na mind1 (míly' vagány kiírás!), mára ennyi voltam.
Tsüvi ^^

Első számú utóirat:
5. évadot kivégeztem, kedves riválisom, és amint észrevettem, a 6. évad csak felirattal van fent T.T
De mondjuk már az első részben tiszta perverz (meg a nulladikban is)...


3 megjegyzés:

  1. Eredeti nyelven sokkal szórakoztatóbb a doki úr.
    A többihez pedig nincs mit mondani, rohadt jók lettek és kész (Y) ><, :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag jutott eszembe, de nem egy perverzebb momentino volt már a dokiban, pl tennant pucérkodása, és többek közt még ez is: http://9gag.com/gag/2460761

      Törlés
    2. Ezért mondtam, hogy MÁR az első részben tiszta perverz. Már én is nem egy "félreérthetetlen jelenetet láttam a sorozatban ;)
      Amúgymeg köszi :D

      Törlés