2012. március 25., vasárnap

Csak a Doktorért

...és mert ez a téma ki lett tiltva abból a bizonyos csoportból.

FIGYELMEZTETÉS: Csak az olvasson tovább, aki végképp unatkozik.
(Meg DW rajongók, természetesen...)

Szóval a tárgyra térnék: IMÁDOM A DOKTOR HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚT! IMÁÁDOMMMMMMMÖ!
Aki nem tudná, a "Ki vagy Doki?" (Doctor Who) egy english sci-fi sorozat egy kék ládával időutazó űrlényről, meg a segítőiről.
Bár mondjuk kis költségvetésű produkcióként nem a legélethűbb a képi világa, de a 2011-es évad már egészen jóféle. Na, szóval köszi Kicsi-B, hogy megismertetted velem eme' zseniális sorozatot! Ezer köszi-puszi! (jó, utóbbit inkább Barnával kézbesítem ;) )
Amit még szeretnék mondani:
Imádom River Songot, a Mestert, a TARDIS-t, a szónikus csavarhúzót,
Kiráz a hideg a síró angyaloktól,
Ki nem állhatom a Dalekeket,
Imádom Daved Tennantet, még talán Matt Smitht is,
Imádom a kib@szott Bad Wolfot, a Csendet,
És csak úgy szimplán a Doktort! *O*
Jah, meg a r*hadt dobokat! pá-pá-pá-pámm! pá-pá-pá-pámm!

Ja, a 6. évad 1-2. részében megjelenő Csend olyan szinten megfogott, hogy csináltam is egy "fan-artot". (a poén lopott, csak a rajz saját)
Ezutóbbi valamint a kedvenc "földönkívüli-fajom" is. Ezt észben tartom. Csak el ne felejtsem :O

Ez a másik "poénos" képem meg a bejegyzés írása közben jutott eszembe, és nem tudtam megállni, hogy fel ne töltsem >:D

Ám, b, most a 6. évad 6. részénél járok. Ez szerintem az első rész, amit untam ^^"
(demondjuk a 2-3-4 évadból sok rész ki is maradt még nekem, szóval ki tudja, talán lesz/volt még rosszabb is xD)

Összefoglalva: Imádom ezt a sorozatot, és mindenkinek tudom ajánlani! Tényleg! Egyszerűen Szuper :D
Bocs a kivételes és érthetetlen bejegyzésért ^^"
Ennyi voltam, csövi :))
pá-pá-pá-pámm...pá-pá-pá-pámm...pá-pá-pá-pámm....!

1. U.i.: Ki az, aki ilyet csinál? XD Ha kisebb lenne a képernyőm, beállítanám háttérnek.

11 megjegyzés:

  1. Örülök hogy elnyerte a kedvenc sori ma tetszésed, de ez a megszállotság már iJesztő o.O

    Ám az 5ös és 6os évad nekem is új volt, de a 6. évad 3. részének trailere annyira nem fogott meg, hogy a mai napig meg sem néztem.

    Ám én eddig talán akkor unatkoztam nagyon amikor a 2. évad 00.jában David végigaludta a fél epizódot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok megszállott, csak k*rváraaa tetszik. Tök izgi, meg minden :D
      Ám a sötét folt átka tényleg nem a legjobb, de szerintem elmegy egynek. Tűrhető. De azon a "húsús" két részen mit végig nem szenvedtem -.-"
      2. U.i.: Jack kapitányt is imádommmmö! *0*

      Törlés
    2. Nekem tetszett a húsos, de tényleg nem a legjobb.

      Törlés
  2. Max, itt egy ami jobb az utóiratodnál:
    http://boxlessthoughts.com/images/blissTardis_desktop/BlissTardis.jpg
    Csak kicsi :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bingó
      http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2010/232/4/d/TARDIS_Wallpaper_by_Nekoknight.png

      Törlés
    2. Az enyém akkoris jobb! >.< Ám az első, amit belinkeltél jobb, mint a lö második :P Csak tényleg kicsi xD

      Törlés
    3. Maximum azt kéne csinálni hogy kikeresünk egy sima windows hátteret és gimppel belerakjuk :D

      Törlés
  3. http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/286987_700b.jpg Amikor nézte maz adott részt pont ugyan erre gondoltam am.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tényleg! xD Ám, a szájlenszes windówz-képet beraktam háttérnek :3 (kicsit nyújtott, de nem baj ^^)

      Törlés
    2. Ám figyelted, hogy hú de nagy kunszt volt az émi által várt idő, Roryt meg tulajdonképpen le se szarták ><

      Törlés