2012. március 10., szombat

Egy b kategóriás bejegyzés.

avagy: Nincs miről írnom, úgyh' inkább töltök fel képeket.

Még tegnap kémiaórán megszállt az ihlet, és mivel már úgyis oly' régen rajzoltam félpucér pasikat, elkezdtem egyet. Ezt a kis vázlatot aztán németórán befejeztem, és hazaérve beszkenneltem. Jöhetett az "én kis tabletem", (=egér), valamint a GIMP, és miután tegnap átrajzoltam, és hozzáadtam a színeket, ma "térhatásúvá" tettem, és egy kis hátteret is biggyesztettem mögé, így jött létre ez az Aaron fan-art, mely igazából nem is annak indult, és amelyet egy már befejezett sorozatnak alkottam. Kár érte :"(

Na, szóval itt megtekinthető
vázlat:                          és a kész műalkotás:



Ez a napokban jutott eszembe, remlem érti(k) aki(k)nek szántam ;))

Ennyi volt mára a semmitmondó bejegyzésem!
Pacsi :}

10 megjegyzés:

  1. Höh, ez a kép mekkora xD
    Ám tetszik az Aaron od, én kb úgy képzelem el hogy beszívott állapotban képzeli azt valaki hogy tud repülni, de ettől eltekintve rohadt jó (Y)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy elnyeri tetszésedet ;) Aaron meg sztem' csak bevágott egy kartondobozláda Snickers-t, és azért olyan magasröptű ;P

      Törlés
    2. Már alapból bírom az olyan poénokat, vagy megvágott poén képeket amiben halál komoly fejjel mondják az ilyen baromságokat az adott krapekok. :D
      Mellesleg én egy kartondobozláda snikers től inkább a kórházba kerülök mintsemhogy az égbe, főleg ha fejbe is vágnak ama' dobozzal, de Doma tudja ;)

      Törlés
    3. "A Snickers hivatalosan is Flux serkentő!"

      Törlés
    4. Már akinek van FLux -a ;)

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm:))) megindító a gesztusod^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örül a szívem, ha boldoggá tettelek sensei! ^^

      Törlés
  3. Íme, csak itt, csak most, csak neked:
    http://tamatu-blogja.blogspot.com/2012/03/maxnak.html#comment-form

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezaz, Kicsi-B, önreklám szerte a villángon, pedig tudod, hogy előbb-utóbb úgyis megnézném magamtól is xD

      Törlés
    2. De én már csak azért is ilyen kis rohadék vagyok hogy elhirdetem mindenütt, ha kell még teljesen független blogokon is ;)

      Törlés