2012. március 18., vasárnap

Dobostorta!

...mert megérdemlem! :D

Mit csinált Mqxi a négy napos hosszúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú~ szünetben? Semmit! Yess! Pábámm, konkrétan semmit nem rajzoltam, mindössze egy kisebb animációt sikerült félig megcsinálnom, ami végül übergyatra lett ^^" Micsoda szabadidőkihasználótehetség! Egééészszünetben családi tevékenységeket folytattam, és ha tudtam, néha pihentem is. Ezenkívül KI VAGY DOKI?-t néztem! Meg kell hogy mondjam, imádom azt a sorozatot! Szerintem nagyon jó.
Más: Amiért nem rajzoltam, mégcsak papírra sem, az azért van, mert kedvenc bal szemem-szemhéjának-belsejére Á.R.P.A. nőtt. Nem az az ehető fajta (tél', milyen lenne, ha legközelebb egy cserepesnövény nőne ki a látószervemből? o.O), hanem egy ilyen kis vírusos-izébizé kiütés, olyasmi, mint egy pattanás. A lényeg, hogy pislogni IS alig bírtam.
Ez azért is lehetett, mert valamiért ilyesmi méretűre volt dagadva:
(Na jó, ez talán túlzás ^^")
Szerecsenre mostmár jobban vagyok. Rajzolni viszont még mindig semmi kedvem xD
Amit még csináltam, az az volt, hogy gondolkoztam. Mást nem igen. Többek között leendő sorozatomról, valamint minden másról.






Na, azért nem hagylak titteket kép nélkül, inkább prezentálom egy régebbi műven néhány változatát. Az utóbbi időben nagyon rákaptam a GIMP-es átrajzolásra, úgyhogy ezek a rajzaim is a fent említett módszerel készültek el.
Elsőként itt a be-scan/szekn-nelt vázlat.
A másik kettő pedig már az átrajzolt változatok közé tartozik. Az első (baloldalt) Különböző kitöltőminták felhasználásával készült el, a második (jobb) egyszerű színezés. (Ha valakinek nem tűnt volna fel, ezek én vagyok)


















Mennyi én egy bejegyzésen belül! Kezdem így érezni magam! XD
Ám mekkora már, hogy minden előkészület nélkül egy ilyen semmilyen témáról is micsoda hosszú olvasmányt tudok összehozni? Szóval Congratulations annak, aki végig bírta szenvedni ezt a nyelv és agytörő bejegyzést ;D

Áppropó, Kicsi-B! Sztem' a 11. is elég jópofa, leszámítva, hogy úgy néz ki, mint Frankie Stein.
Bármondjuk David viszi a lobogót, de akkoris csípem :D
(Weeping Angels meg legjobbak, bár az első megjelenésükkor ijesztőbbek voltak, de azért most is kirázott a hideg)
Ja, és like, ha megtaláltad a tejcsíkot!
Na, Tsűű everybody!

6 megjegyzés:

  1. A spirálos bizés jobban tetszik, ám mindkettő fasza lett (Y)
    Ám nyugi, én még nálad IS kevesebbet alkottam ;)

    Tehát túl vagy az új víping éndzsöl -ökön. Én imádtam *.*
    Ám várj csak a 6. évad 00. jáig, akkor szerettem meg igazán Matthew -t.

    U.I.: Mekkora már az a kép amit először linkeltél be a 3 te után xD
    U.I.: 2: éééés Smith nem csak szerintem néz ki úgy o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hékás! Nem lájkoltál! :O
      Örülök, hogy elnyerték tetszésed a "mestereim" xd Sztem' ő az egész sorozat legpozitívabb negatív karaktere :D

      Törlés
    2. Ja, nekem rohadt szimpi *.*

      Törlés
  2. A rajzok faszák mint mindig:D hogy csináltál ilyen szabályos spirált?:O:D

    VálaszTörlés
  3. Fura, de nekem a line-art (az első) jobban tetszik. :O :D
    A másodikon a pulcsi színe nem nyerte el a tetszésem, a harmadikon pedig a háttér... ^^" (azt hiszem nem vagyok hozzászokva az élénk színekhez.)
    Úgyhogy nálam az első a nyerő. :D (jól látom, hogy egy ének füzetben készült?)

    A szemednek jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. André: Köszi. Az meg mindössze egy spirális formájú színátmenet a GIMPben :D
    Michiyo-chan: Neked is köszike, azért meg, hogy észrevetted az énekfüzetet, plusz pont (Y)

    VálaszTörlés