2012. március 20., kedd

Ez most csak így eszembe jutott...

*lö lélegzetvétel* ...-u-UuuúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúÚúúúútálom a tömegművészeket! Naggyon nagyon úúúúútálommmmmmö! Egyszerűűen szétrobbanok, hogy van, aki csak lerajzol egy k*rv@ Teddymacit, vagy bánom is én, mit, és mindenki odáig van meg vissza, hogy: "Jaaaaj de cukiiiííí! Óóóó de királyul rajzolsssz!" Krejativitás meg semmi. Az én...vagyis XY személy hiperszuper rajzait meg le se kaksizzák...
Idegtépő. Kit érdekel itt az egyéniség és a kreativitás?

...Ezzel az erővel én fotoművész vagyok...














A mű a "Falraszegezett táblán nemes kecsességgel szétflekkenő vizes orrfúlyásra használatos alkalmatosság" nevet kapta.

Max voltam.

U.i.: Ha meglátok még egy pózergenerátort, aki egy szuvas akkusztikus gitárral rajoskodik, és nagyon vagány, mert megtanulta azt a néhány fogást, abszulult komolysággal fogom belehúzni a fejébe. Előre is bocsi mindenkitől, akit ez érint(ene) ^^"
Max kikapcs. . . 

4 megjegyzés:

  1. Van akinek ez, van akinek az tetszik. Ha leszarják az egyediséget az ő bajuk...
    Meg annak akinek ettől függ a bevétele :'D

    U.I.: Az a pikcsör zseniális lett! A fényképezés szöge, a fények játéka, az árnyékok helye és formája, és a kép élessége magával ragadó! A tartalmáról már nem is beszélve.

    (Látod, bármi tetszhet bárkinek :D )

    U.I. 2: SZerintem most konkrétan célozni akartál eme bejegyzéssel valakikre ;)

    VálaszTörlés
  2. Kicsi-B: Célozni konkértan nem akartam, ha igen, akkor sem ismered, hogy kire ;)) Csak néha már agyf@szt kapok a huszontizedik grefititől beájuló emberkéktől -.-
    Melesleg ismered azt az érzést, amikor a DW-ben a TARDISon szól a telefon, anyu meg felveszi az előszobában? xD

    Markov: Ez megnyugtat. Legalább kiderült, hogy nem velem van a baj ;D

    VálaszTörlés
  3. Ám ismerős, de az összes ilyen érzésem 99% át egy jó 3 éve kitomboltam magamból ;)

    VálaszTörlés